vineri, 20 februarie 2009

Indignarea de vinerea asta

Bucuroasa ca am fugit mai devreme de la birou (azi dimineata mi-a cazut draperia, un coleg s-a oferit sa ma ajute, trebuia sa tin cont de programul lui, asa k la 17.30 eram imbracata sa venim spre casa mea - ma rog nu e a mea, a proprietarului a carui chiriasa sunt) asa am profitat si de masina colegului, altfel metroul ma astepta si mai trebuia sa merg si pe jos, si ce ninsoare si ce vant...:(( dar sa revenim la indignarea mea!
Deci bucuroasa ca am fugit mai devreme de la birou, deschid tv. Chiar nu il mai vazusem demult pe Madalin Ionescu... am ramas pur si simplu socata!!! Ogica, Vali Vijelie, mai era si una blonda Lorena cu banda dupa ea, evident!!! Doamneeeee, mi-am zis! Pana unde poate merge compromisul? Nu eram fana National TV, insa Madalin Ionescu era un fel de Gadea pt CNM. Si acum, manelisti, parasute, fel de fel de oameni mai ciudati si care nu au nici un mesaj (incarcatura de idei si semnificatii) de transmis. Madalin, saracu, incearca si el rasul din cand in cand! Vai steaua mea, te-ai ascuns sub nori de tot! Cati bani sa-i dea Mogulul lu' Ionescu de accepta o asa denigrare morala si profesionala?? Rusine!!! Incep sa-l iubesc pe Badea, cu crizele lui cu tot.

2 comentarii:

  1. Ori aveai vreo indoiala ca Badea bate campii in emisiunea lui? Mereu a spus lucrurilor pe nume multumita protectiei pe care i-o ofera patronatul (cred ca stii despre ce vorbesc) si bravo lui ca face ceea ce face. Este pe buna dreptate cel mai apreciat om media al momentului.
    Cat despre ce se tot intampla si vezi pe la TV zi de zi, eu zic ca asta este doar inceputul. Societatea romaneasca este intr-un stadiu de degradare din ce in ce mai accentuat. In cativa ani astia vor fi cei care vor fi majoritari in tara si crede-ma ca ma trec fiori reci pe sira spinarii cand ma gandesc. Din cauza unor emisiuni de genul asta sau a unor televiziuni ca OTV a ajuns poporul asta asa de indobitocit. Tot ceea ce prinde pe la noi sunt scandalurile, manelele, sexul si cam atat. Viitor de aur tara noastra are... NOT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragul meu, amandoi am lucrat in media, tu inca esti angrenat in acest sistem, eu sunt un simplu spectator, vreau sa smulg o promisiune de la tine. Te rog, ca in orice faci: articol, emisiuni de radio, etc sa nu mai pronunti numele unor insignifianti, degradati, precum Sexy Braileanca, Magda, Ojica, Plugaru si nu mai stiu eu cine, ma doare inima ca sunt scrisi aci pe blogul meu, dar ti-am dat ca titlu de ex.... nu merita atata publicitate. Chiar daca ii vei critica sau nu, cea mai buna atitudine este sa nu-i bagam in seama, noi i-am facut pe astia vedete si acum ne sufocam de ce scot pe gura.
    Cat despre Badea, nu vreau sa mai comentez... mi-e cel mai fidel, adorm in fiecare zi de luni pana joi cu el...
    Hai sa ne traiesti Morales!

    RăspundețiȘtergere