marți, 17 februarie 2009

Viata si sex

Cea mai tare scena de sex pe care am citit-o azi in "Asteptand-o pe Sara" (Michael Haulica): "Asta ne omoara: obisnuinta. Ne obisnuim sa fim amabili, ne obisnuim sa coborîm primii din pat, ne obisnuim sa facem cafeaua, ne obisnuim sa pupam ici, sa mîngîiem colo, sa lingem pe dincolo, sa intram încet, asa, de explorare, s-o simta, s-o vrea, sa iesimapoi, ne obisnuim s-o-ntoarcem pe toate partile, s-o pupam de jur-împrejur, saintram iar, piston, biela-manivela, locomotiva, hîta-hîta, ne obisnuim sa hai,acuma, haida, hai, hai, hai si ne obisnuim sa ne prabusim sau nu, mai zvîcnim decîteva ori daca n-am auzit aoelu aoleu aoleu sau ioi sau n-am simtit-o catarîndu-se pe noi."
Super. De acum incolo, la fiecare atingere a prietenului meu o sa-mi revina in minte "hita-hita...haida!".
Si tutunul dauneaza grav sexului...

2 comentarii:

  1. "Si tutunul dauneaza grav sexului..." mai ales "sexului" barbatilor :D

    RăspundețiȘtergere
  2. dar nu stiu de ce, insa la fiecare scena de amor din respectiva carte, si slava domnului, ca sunt destule, mi-am imaginat-o pe protagonista in chiloti rosii. chiar o fi dat vreun rezultat campania mihaelei radulescu? in afara de cateva zerouri cu minus la ministerul sanatatii si plus la portofelul initiatoarei???

    RăspundețiȘtergere